Konu
CS hakkında bir soru
13-10-2010, 08:12:30
#2
sekiL
Siteni kuracağın hostun paneli olacaktır elbet. DNS yönetiminde cs1 "ip adresi" şeklinde tanımladığında o dns verdiğin ip 'ye yönlenecektir.