Benim sitem hiç gösterimde bile yok boşuna giriyoruz. Üzgünüm ki bu gün akşam saatlerinde gelip deneme yapacağım sorun devam ediyor ise şikayet konusu açacağım üzülerek belirteyim. Pm attım geri dönüş yapılmadı zannedersem online değil.
İyi forumlar.
selamun aleykum..
online değildim giriş yaptım ve sorunu yanıtladım hocam.siten ekli şuanda. sistemde gayet işe yarıyor dün 125 adet hit gönderilmiş benim siteme.
bkz :
http://www.sayyac.com/tr/stats/unique_visitors/helyum
dilerseniz şikayet konusu açabilirsiniz..
üyelikleri onaylıyorum arkadaşlar ve siteleri.