heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saydığın adamlardan hangisi kötü oynadı allah aşkına ?
Yuh be birader bu kadar da olmaz ki ama.Çok iyi oynuyorsan seni alsınlar milli takıma rica edelim de.
Hadi diğer hepsine kötü diyelim de arkadaş Volkan a gık demeye hakkı yok kimsenin.
Ben gık diyorum bir itirazın mı var? İşte böyle boşa yüreklendirin bu boş oyuncuları sonrada başarı bekleyin.