Emre, özer, semih, selçuk, tuncay, volkan gibi vasat oyuncularla aynı takımda oynayıp kendini heba edeceğine iyiki almanyayı seçti.
Bu saydığın adamlardan hangisi kötü oynadı allah aşkına ?
Yuh be birader bu kadar da olmaz ki ama.Çok iyi oynuyorsan seni alsınlar milli takıma rica edelim de.
Hadi diğer hepsine kötü diyelim de arkadaş Volkan a gık demeye hakkı yok kimsenin.