Türkiyeyi tercih edip Hiddink in beğenmediği futbolcular arasına girip forma şansı bulamamasından iyidir Almanyada oynaması

Hiddink ne kadar forma olan oyuncu varsa çağırmadı (volkan şen, mehmet topal, mevlüt vs) Ne kadar yedek, oynamayan varsa çağırdı.. Yinede gurur duyuyorum ben Mesut'la