Adam istemiyor, Almanlarda ısrar ediyor ya Türk ya Alman vatandaşı olup seç Almanya Milli takımını diye adam seçimini yapmış, adam Alman vatandaşı, siz hala niye ısrar ediyorsunuz anlamıyorum, adamın türkiye ile arasındaki tek bağ burada doğmuş olması artık Türk vatandaşı bile değil. Bu saatten sonra ne Türk diye bağıra basmaya sürekli haber yapmaya gerek var, ne de hain diye çıkarmaya
Mesut, Almanya dogumlu yanlis bilmiyorsam.