Konu
Ehliyet Sınavıyla Ilgili Tecrübeleriniz
11-10-2010, 15:37:15
#12
FlexMan
bu arada sınav haftaya değil arkadaşım 2 hafta sonra 23'ünde..Bende A2 için giriyorum.