thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinti olması bence lehimize bir durum. banlayacağına haksız tıkları kessin.
ne alaka bende hic kesinti olmuyor hep alıyorum. demekki haksız tık almıyorum