Hagi mükemmel bir futbolcuydu ama iyi bir teknik direktör değil.
Fatih Terim diyenleri de anlamadım. Lucescu'dan sonraki macerasından sonra pek de umut vadedici görmüyorum bu ihtimali.

Türk takımları hep aynı hatalara düşüyor. Sürekli bir tanınmış teknik direktör getirme sevdası var. Adamlar para için geliyor, bunu göremiyorlar mı? Hangisi başarılı oldu? Aragones, Del Bosque, Rijkaard... Gördük hepsini. Büyük takımları çalıştırmadan, küçük takımlarla sıçrama yapmış teknik direktörler lazım. Yani düşme potasındaki bir takımla ön sıralarda bitirenler gibi. Başarıya doymuş adamlarla bu iş olmaz.