Arkadaşlar Küçük Bir Gecikme Olmuştu Hepinizden Özür Diliyorm. Bugün Saat 4 gibi Hayran Toplama İşlemini Başlatacağım.Duyarlılığınıza Teşekkür Ederim. Bu Arada darkman2008 Kabul ettim görüşelim.