Konu
HTC HD2 kullanan var mı ?
11-10-2010, 01:27:26
#12
Abdlsmt!
İstanbuldaymışsın İBB kullan hocam. Yola mı çıkıcan
bağlan GPRS'e kameraları izle yoğun mu nereler akıcı vs.