alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende de bu akıl varken daha çok yerinde sayarsın, ilgi çekme yaşın da geçmiş gibi ama hakkında hayırlısı olsun. Ayrıca burası adsense bölümü,bu tarz polemikleri maxigeyik bölümünde yapıyorlar bilgin olsun,yabancılık çekmezsin.
Haklısın

Ayrıca bakınız

https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...sohbet-ms.html