şöyle adım adım belirteyim.
bu sefer dediğiniz gibi sarıcı kullanmadım.
bir iletişim sayfası hazırladım. zannedersem burda bahsettiğiniz konum iletişim hazırlama sayfasındaki iletişim konumu... buraya deneme yazdım. bu iletişim sayfasını herhangi bir menüye bağlamadım. yeni bir makale açıp kodunu yazdım: {tab=iletişim }{loadposition deneme}{/tabs}

ilatişim sekmesi makale içinde göründü ama altı boş...