merhaba arkadaslar
fooxweb botu yazdırmak ıstıyorum. fazla acıklamaya gerek yok sanırım bu işi yapan arkadaslar az cok anlamıslardır.
sıteye ekledıgım vıdeoları otomatık veya manuel ımletmek yani.
https://www.r10.net/script-satisi/702...ece-10-tl.html
su konuda satısı yapılıyor ama mubarek sahısla bı turlu ıletısım kuramıyoruz