valla ben yazdım 6$ veririm dedim.8 den aşağı olmaz saol dedi.bende cwp atmadım.sonra tmm 7 ver dedi .bende 6 dan fazla vermem dedim.tmm dedi aldım.bu sayfa arkdaşın onun msnini veriyom dedi.kapatırkende şimdi sana trade veriyorum konuma yaz dedi

valla istiosan vereyim sorun diil böle olduğunu bilseydm 1$ bile vermezdim
Yok kardeş senden kaynaklı bir problem değil,sayfanın sana geçmesine sevindim bile diyebilirim, hayırlı olsun tepe tepe kullan

yahu ama insanın ağırına gidior bu tür durumlarda sen veriyorsun geliştirsin diye maşallah bir bakıyorsun sayfa çok gelişmiş ve satılığa bile çıkmış
