Arkadaşa sayfayı 1 hafta önce bedava verdim sayfayı geliştirmesi koşulu ile, zira geliştirecekti ve benim diğer sayfalarımın bağlantısını paylaşacaktı ama sayfayı aldıktan sonra bir daha msn 'de görünmedi ve şimdi de satış konusu açtığını görüorum, sayfayı bedava olarak verdiğim nicki banlandı diye sesimi çıkarmamıştım, İnsanlar beş kuruş için neler yapıyor arkadaşım ya, şaştım kaldım valla...
eski nicki bu:
İZMİR
valla ben yazdım 6$ veririm dedim.8 den aşağı olmaz saol dedi.bende cwp atmadım.sonra tmm 7 ver dedi .bende 6 dan fazla vermem dedim.tmm dedi aldım.bu sayfa arkdaşın onun msnini veriyom dedi.kapatırkende şimdi sana trade veriyorum konuma yaz dedi

valla istiosan vereyim sorun diil böle olduğunu bilseydm 1$ bile vermezdim