paylaşım kurdnu ben aldım da noldu merk ettim kardeş?
Arkadaşa sayfayı 1 hafta önce bedava verdim sayfayı geliştirmesi koşulu ile, zira geliştirecekti ve benim diğer sayfalarımın bağlantısını paylaşacaktı ama sayfayı aldıktan sonra bir daha msn 'de görünmedi ve şimdi de satış konusu açtığını görüorum, sayfayı bedava olarak verdiğim nicki banlandı diye sesimi çıkarmamıştım, İnsanlar beş kuruş için neler yapıyor arkadaşım ya, şaştım kaldım valla...
eski nicki bu:
İZMİR