tekil kardeşim dediğin gibi yaptım ve oldu fakat şöyle bir sorun var: iletişim sekmesini tıklıyorsun pencere içerisinde iletişim sayfası tüm site şeklinde çıkıyor. yani menü modül vs herşeyi kaldırsak bile logo üst banner vs şeklinde site çıkıyor. sadece iletişim sayfasının çıkması nasıl ayarlanabilir?