lografiker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar aşağıdaki probleme çözüm bulabilen var mı.
Dosyayı not defteri ile aç, Farklı kaydet yaparken UTF-8 yerine ANSII olarak kaydet.

Ya da şu dosyayı indirip at;
http://hotfile.com/dl/74967851/b41a8...ansii.rar.html