Selamın aleyküm,
Adsense bölümünde bulunan filitrelerden birini aldım ve içinde çok patlamış , çok ölmüş site oldugunu gördüm hepsini temizledim ve 150 tane felan site kaldı..Şimdi yavaş yavaş sitemden , kötü gördüğüm reklamları siliyorum..Ancak şöyle bir sorun var , galiba çok filitreledim bazen yani ara sıra güneş dünyayı nakadar ısıtır? dünyanın kaç uydusu var gibi şeyler çıkıyor..sonradan düzeliyor.. sizce 500 Tane filitre hakkımızın hepsini kullansak.. reklamsız kalırmıyız ? yoksa adsense bize reklam bulurmu?