Senelerden beri kullaniyorsunuz ve bu mesajlarinizda kabul ediyorsunuz ilginc..
Her ay mutlaka 1-2 defa olur böyle seyler, veriler sıkışır, hatlar gider vs
Bunun için 6-7 senelik yuzlerce sunuculari bulunan NETDIREKT.COM.TR ve LNWSERWERS'i arayarak öğrenebilirsiniz : )
forever ttnet or tellcom
Bende olmuyordu
aracı üzerinden hizmet almıyoruz. Netdirekt üzerinden makinalarımızı direk olarak aldığımız için farklılıklar olabilir . evet daha önceleri kabul etmiyordum çünkü ping yüksek olabiliyordu fakat kesinti sıkıntısı yaşamadık .Fakat 1-2 aydır kesinti durumunda olan durumlar söz konusu oldu bu sebebden dolayıdır ki o mesajı yazdım . Ve ayrıca şuanda hiçbir problem bulunmamakta. Zaten 1 gün netdirekt problemi varsa 3 gün yurtdışı çıkış hatlarında problem vardı .Yani direk olarak dc'yi suçlu bulmakta mantıksız . o yazdığım gün içerisinde problemin ciddi boyutlara ulaştığından dolayı yazdım.
Saygı ve Sevgilerimle AHMET YALVAÇ