Yalvac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet 2-3 gündür ping'ler çok yüksek hatta kesinti olan kabinler söz konusu. Problem yok demek bu saatten sonra artık kabul edilinemez Bende yıllardır netdirekt kullanıyorum ama bu sefer netdirekt gerçekten kendine laf ettirecek duruma taşıdı konumunu. Şuanda berbat bir şekilde yayın veriyor özelikle son 2 aydır bu problemler yaşanıyor.

Saygı ve Sevgilerimle
AHMET YALVAÇ
Senelerden beri kullaniyorsunuz ve bu mesajlarinizda kabul ediyorsunuz ilginc..

Her ay mutlaka 1-2 defa olur böyle seyler, veriler sıkışır, hatlar gider vs

Bunun için 6-7 senelik yuzlerce sunuculari bulunan NETDIREKT.COM.TR ve LNWSERWERS'i arayarak öğrenebilirsiniz : )

forever ttnet or tellcom