Gorus bildiren herkese tesekkur ederiz...Domaini iki ortak olarak aldik..
xx,xxx bir fiyat odedik domaine, yani 4 haneli bir rakama almadik veya satmamiz da soz konusu degil zaten..Bir kac aydir gundemimizde olan bir domaindi, sahibiyle konustuk, pazarligimizi yaptik ve satin aldik..Birkac adet proje var onumuzde, en kisa zamanda hayata gecirmeye calisicaz, bakalim hayirlisi artik...