Konu
Hisselerinizin sahibi - Hissedar
09-10-2010, 13:53:47
#10
DJ_HarrY
zee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galiba bende kaçırdım, zira arkadaş cevap vermedi hala. İnşallah bugün işi çıkmış ondan girmemiştir siteye.
Odeme ve domain transfer edilmiştir.Teşekkürler