savas_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke hocam. Geçenden gurur duyarız. Hakkıyla yapan herkesden.

Ama konu ile yine alakasız gibi geldi bana be ercan kardeşim
ben genelleme olarak söyledim