bu benim bloglara yorum atan programın aynısı sanırım. temelde biraz farklılık olabilir tabi.
Sana nedeyim belkide hemşerimsin klasik sivaslı zihniyeti işte ufkunu biraz genişlet canımmm programı görmeden kullanmadan neden karar veriyorsun canım ciğerimmmmm