Konu
Hisselerinizin sahibi - Hissedar
09-10-2010, 00:23:19
#9
zee
Galiba bende kaçırdım, zira arkadaş cevap vermedi hala. İnşallah bugün işi çıkmış ondan girmemiştir siteye.