Bence de kıymetli bir domain... fakat b@nk@'yı değerlendirirken b a n k ile karıştırmamak lazım.
Aslında bu domain, sahibinin r10'dan olması hasebiyle hepimizin merakını giderecek bir fırsatta olabilir. Şöyle ki; domain sahibi arkadaş bir süreliğine bu domaini mesela sedo'ya park etse... domaine gelen teklifleri ve trafiğini de uygun bulursa bizimle paylaşsa... merak ettiğimiz Domain Appraisals olayına canlı canlı tanıklık etmiş oluruz.