kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sh sanırım sadece Türk telekom ile çalışıyor.
Bu konuda hemen bir hatırlatma yapalım.

SH'ın backbone networkü şuan 4 link ile çalışıyor.

Öncelikle Türk Telekom'a fiziksel yedeksiz ama kablo yedekli 2 erişim var. Aktif 2x10 Gbit ve 5 Gbit satın alınmış kapasite bulunuyor.

2. yapı Tellcom bu fiziksel yedekli olarak 2x10 Gbit bağlı durumda, 2 adet 2 gbit erişim kapasitesi var.

3. yapı Level3 yurtdışı erişimimiz, 1x10 gbit, yakında 2x10 Gbit olacak.

Bu yapı TR da datacenter sınıfında ilk defa bizde vardı. Şuan örnek olarak 77.92.128.1 ip adresine almanyadan, ttnet adsl den ve superonline adsl/fiber internet üzerinden trace çekerseniz paralel çalıştığını ve en hızlı yerden çalıştığını göreceksiniz.

Bu TR da bir ilk.

İkinci Radore idi. Hala bozmadıysalar.

Ama master trafiklerimiz Türk Telekom

Sayfanet birazdan gelip artislik ile suçlayacaktır muhtemelen Bazen artislik yapmak gerekir diyorum