Konu
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
08-10-2010, 14:45:45
#26
Serdar007
Avagado adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konu kilit
(hiç diyememiştim içimde kalmıştı dedim şimdi
)
ayrıca herkese - rep
Adam eski çağdan kalma beyler Sene 2010 R10'da rap kalktı hala -rapi sayıklıyor arkadaş