Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu kilit (hiç diyememiştim içimde kalmıştı dedim şimdi )

ayrıca herkese - rep
Adam eski çağdan kalma beyler Sene 2010 R10'da rap kalktı hala -rapi sayıklıyor arkadaş