Bence altın kaptırdı gidiyor. İstihdam verilerinin açıklanma beklentisi, yeni kriz beklentileri altını körüklemeye devam eder. Ayrıca genel su ve enerji sıkıntısı yine altını körükler. Ben altın derim. Krizden dünya çıkıyor ama etkilerinden uzun süre kurtulamayacak. Yeni krizlerdede altın hızlı yükselecek. Altın daha iyi diyorum. Hiçbir şekilde ani düşü beklemiyorum.
Ama yatırım işinde riskli favorim A tipi iştirak fonlarıdır. Bunlar pek çok hisseye yayılıp borsa endeksini takip eder. İşbankası tahminleri yıl boyu tuttu yıl sonunda da tutarsa borsa 70 bini görecek. Seçime kadar kötü bir borsa beklemek mantıksız olur. Ama seçimden sonra hala istihdam sıkıntısı olacak ve o zaman altın yine artacak. Yani tavsiyem seçimlere kadar A tipi iştirak fonları sonrasında seçimden 1 ay önce altındır.