10bin Tl ile bir yatırım yapmayı düşünüyorum

garanti şuanda doları şu fiyattan veriyor 1,43050

Sizce bu yatırımı yapmalımıyım, dolar daha düşermi, yoksa bu minimum rakamlarmı?

Ayrıca 1,52 tarzı bir rakam bekliyeceğim bu rakama doların çıkması 1, 1.5 aydan fazla sürermi ?

Paranın boş durmasını istemiyorum, borsa ile v.s hiç ilgim yok. Doların düşmesi dikkatimi çekti ve boşta duran para ile yatırım yapayım dedim. Bilgili kişilerin yorumlarını bekliyorum