atapuerca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üye oldum deneyeceğim
Satış ortaklıgı mı yoksa üye başı kazanç sistemini mi seçtiğinizi p.m. olarak belirtirseniz seviniriz.

Umarım uzun soluklu bir çalışma olur.

Saygılar