Konu
Sosyal Olalım Dedik Acaba Hatayı Nerede Yaptık.
07-10-2010, 21:34:06
#8
HayatHost
a(sosyal) olmak en iyisi ben sahsen dısarı cok nadir çıkarım hiç bu yüzden kafam ağrımaz.