Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olur böyle şeyler hocam gönül bu otoda konuyor b*ka da boş geç bu olmaz bir başkası olur sakin ol
Kardeşim o kadar içime bir hırs geldiki bu kız yüzünden imzama msn adresime bile bu durumu yansıttım. Şimdi çok zoruma gitti, yıkıldım lanet okudum.