Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar size durumu şöyle kısaca özetlemek istiyorum.
Sosyal olalım bilgisayardan biraz uzaklaşalım diye bu sene üniversite öğrencisi oldum. Okul iyi hoş geliyorum gidiyoruz neyse baktık okulda artiz çok okulun önünde lastik yakanımı ararsın drift yapanımı ararsın bende heves yaptım sürücü kursuna gidip ehliyete yazıldım.
Sürücü kursuna yazıldım ama tüm aksilikler üst üste gelmeye başladı. Gönül işi arkadaşlar biraz sürücü kursundan bir kıza tutuldum. Gerçekten seviyorum ben bunu dediğim düşündüğüm ve hayatımda ilk defa aşık olduğum bir hayat başladı benim için. Her gün akşam saatlerinde sürücü kursunda kurslarımız var. Tabi kız bilmiyor ama o bana ben ona bakışmalar var ikimizde birbirimizin niyetini anlıyoruz ama utangaçlık işte neyse...
Az önce kurs bitti ikimizde aynı dolmuşa biniyoruz herşey yolunda kız arka koltuğumda oturuyor. Yarı yolda bir züppe bindi arkadaşlar saçları şu öne öne yatkın olanlardan kulakta küpe neyse benim gönlümü verdiğim kıza artık eski arkadaşlarmı neler anlamadım salak salak konuşmalar kıza senin telefon 35li değilmi diyor oda yok telsim hattım diyor o bende yok diyor versene kayıt edeyim. Aptal aptal gülmeler kan sıçradı beynime arkadaşlar sinirden dişlerimi sıkmaktan hamur oldu gerçekten kurs arkadaşım baba yiğit kardeşim bir arkadaşım var bekle sen inme dedim durakta işimiz var dedim. İnmedi oda sağolsun anladı mevzuyu zaten dolmuş boşaldı arkama dönüp benim indiğim yerde in soracam sana dedim. Biz indik çocuk indi yürüyelim dedim biraz yürüdük sessiz bir yerde ana yola biraz mesafeli bir yerde durduk.
Sordum sen benim sevdiğim kızın telefon numarasını nasıl istersin gibi küfürlü sözcüklerle belimdeki kemeri çıkartıp 2 kişi dövdük çocuğu. Bıraktık sonra biz yolumuza çocuk naptı bilmiyorum. Hayatım boyunca yaptığım kavga bir elin 5 parmağını geçmez. Kızdan nefret ediyorum artık inanın içim acıdı beyler.
Arkadaşlar şimdi soruyorum ben sosyal olayım dedim hata mı yaptım acaba?