AE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not : sim kartı takınca tüm amerikadan gelen iphonelar gibi çalışmaz. jailbreak çıkmasını beklemeniz, sim kırmanız gerek. bunu yapamassanız telefoncular 20-30 liraya yapıyorlar.
donanım haberde anlatımı da mevcuttur..

aksi bişey mi söyledim ?

beklendiğini söyledim. belki yarın çıkar belki 1 hafta, belki 2 ay sonra...
çıkması bekleniyor dedim. bir daha bu konuya alışveriş dışında mesaj yazarsanız şikayette bulunacağım...
Pardon ama versiyon kaç bunun?4.1 değilse sorunsuzca kırılıyor.Ha 4.1 se bekleme olayı mevcut ama yeni versiyonla genelde bir öncekinin jb si çıkmış oluyor.Ayrıca 4.1 jb si maksimum 7 günde çıkacak.