ben de konuyu iyi bildiğim için yazdım konuya, kaç aydır bekleyen var biliyormusun sen? yurtdışından getiriyorlar sattılar 2 bine yakında nasılsa jb çıkacak diye gel gör ki aylar geçiyor, dh tan takip edilebilir... yani alan herşeye hazırlıklı olsun.. bilgilendirmekte mi suç ha platin üye?
not : sim kartı takınca tüm amerikadan gelen iphonelar gibi çalışmaz. jailbreak çıkmasını beklemeniz, sim kırmanız gerek. bunu yapamassanız telefoncular 20-30 liraya yapıyorlar.
donanım haberde anlatımı da
mevcuttur..
aksi bişey mi söyledim ?
beklendiğini söyledim. belki yarın çıkar belki 1 hafta, belki 2 ay sonra...
çıkması bekleniyor dedim. bir daha bu konuya alışveriş dışında mesaj yazarsanız şikayette bulunacağım...