gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bişeyi anlamadım hem turkcell hediyesi hem de amerikadan gelme ve sim kilitli? nasıl oluyor bu... ayrıca belirteyim bu ipone ler için jb uzun zamandır bekleniyor ve hala çıkmadı, yani hiçbir telefoncu şu an simkilidini kaldıramaz
iphone aldıktan bir kaç gün sonra türkcellden başka bir ipgone geldi...

evet. JB çıkması gerek. link vermiştim konuyu iyi okumadan yazı yazmayın...
donanım haberden JB takip edilebilir.