<?
$domain = $_SERVER['HTTP_HOST'];
$echo "$domain";
?>
ile yazdırabilirsin ama bunun tek bir eksiği var, kullanıcın "
www.domain.com" ile girdiyse "
www.domain.com" eğer direk "domain.com" olarak girdiyse sitede "domain.com" şeklinde yazar. bence bunun yerine; dosyadan çekmeli olarak elle yaz, oda şöyle olur;
domain.php içine;
<? $domain = "siteadin.com"; ?>
yazıp public_html veya httpdocs veya hostunda herneyse onun içine at;
tüm sayfaların en tepesine;
<? include "domain.php"; ?>
kodunu ekle ve domain adının geçmesini istediğin her yere
<? echo "$domain"; ?>
kodunu ekle.