yıllardır hesapta bir miktar kalıyor ödenmiyor birike birike 100$ sınırını aştı ama bu para hep içeride kalıyor

örneğin;

geçen ay 250$ kazanıldı diyelim panelde 250$ görüyor ama ödeme 130$ geliyor 120$ hesapta kalıyor böyle devam ediyor

ödeme bekletmede yok bu normalmi ? hesap kesim tarihi gibi bir şeymi var