Arkadaşlar birşey sormak istiyorum yaklaşık konudaki 40 sayfayı okudum fakat kafam patladı açıkçası ben bu script'i test amaçlı bir yere kurdum fakat firefox'ta sorunsuz çalışıyorken Internet Explorer'da tema kayıyor bunu nasıl düzeltebilirim? Aradım fakat net olarka bir sonuç elde edemedim konu içerisinde belkide gözümden kaçtı emin değilim açıkçası,
Bana şu dosyanın içerisinden şu kod ile şu kodu değiştirmen gerekiyor derseniz çok memnun olurum.
Şimdiden Allah Razı olsun. İyi forumlar.