siyah siyah renklidir.
pasaporta kayıt yapabilmek için 1 kez açılmıştır, işlem sonrası kutusuna tekrar konmuştur...
39. hafta üretimi...
( en son model )
ORJİNAL IPHONE 4 'DÜR... ÇİN MALI VS.. DEĞİLDİR. AMERİKADAN GELMİŞTİR !!!
istanbuldan satılıktır
: 1200 TL il dışı kargo olur
!!! TAKAS OLMAZ... !!!
uluslararası garantisi vardır.
1 tane vardır...
USA APPLE STORE'den alınmıştır.
not : sim kartı takınca tüm amerikadan gelen iphonelar gibi çalışmaz. jailbreak çıkmasını beklemeniz, sim kırmanız gerek. bunu yapamassanız telefoncular 20-30 liraya yapıyorlar.
donanım haberde anlatımı da
mevcuttur..
satma sebebim ise türkcell den hediye olarak gönderdiler bugün
Bir yerlerde CEO falan mısın?Hediye olayı falan

Turkcell jest yapmış bak sende jestine jest hesabı birine hediye et