satıldı

siyah siyah renklidir. pasaporta kayıt yapabilmek için 1 kez açılmıştır, işlem sonrası kutusuna tekrar konmuştur...


39. hafta üretimi... ( en son model )


ORJİNAL IPHONE 4 'DÜR... ÇİN MALI VS.. DEĞİLDİR. AMERİKADAN GELMİŞTİR !!!


istanbuldan satılıktır : 1200 TL il dışı kargo olur

!!! TAKAS OLMAZ... !!!

uluslararası garantisi vardır.
1 tane vardır...



USA APPLE STORE'den alınmıştır.




not : sim kartı takınca tüm amerikadan gelen iphonelar gibi çalışmaz. jailbreak çıkmasını beklemeniz, sim kırmanız gerek. bunu yapamassanız telefoncular 20-30 liraya yapıyorlar.
donanım haberde anlatımı da mevcuttur..


satma sebebim ise türkcell den hediye olarak gönderdiler bugün