Milletimizi iyi şeylere yönlendirmek dururken, neden kötüye yönlendiriyorsunuz?
Ben fikrimi soyledim.Herkesin kendi akli ,fikri dusuncesi vardir,benim dedigimi yapacak degil arkadas,sadece fikrimi beyan ettim..Bende isterim tabiki guzel seyler yapsin.Insallahda degerlendirir yapar.
Saygilar..