HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kese vermiyorlar

Ben gittim zaman altı gösteriyorum anlıyorlar
Birde sigaraların orada "KAÇAK SİGARA SATMIYORUM SORMAYIN" diye yazıda var
yok yav bizimki tanıdık oldu artık ama gerçekten yokmuş millet saldırıyor artık kaçağa