gevv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konudışı> Yakup hocam size özel mesaj gönderdim bakabilirseniz sevinirim </konudışı>
<konudışı>Mesaj gelince zaten yukarıda göstermiyor mu?</konudışı>