Konu
Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
06-10-2010, 16:37:20
#53
yiqiter
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende Sürekli Hata ! Sonraki Siteye Geçiliyor Diyor ?