Konu
Satılık Nokia N79
06-10-2010, 14:22:57
#3
ayhankaraman
GerayT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6300+para şeklinde düşünür müsün ?
Hocam sadece nakit düşünüyorum. Teşekkürler