Puf ben alıştım artık 3.yılım oldu 1. sınıfta.. Istemediğin sevmediğin bi bölüm oldu mu sınıfta kalman kaçınılmaz bir son sanırım. 1 ders daha vermisim. Kaldı 4dersim bu senede onları verip artık 2.sınıfa geçeyim yahu